torsdag 21. januar 2010

Award


 


Jeg har fått en koselig award av min kjære svigerinne Typisk Nina :D

Det følger med noen regler her, og de lyder:
1) Kopier awarden til bloggen din
2) Link til personen som gav deg den
3) Fortell 7 interessante (?) ting om deg selv
4) Velg 7 andre blogger som du sender videre til
5) Link til deres blogger
6) Legg igjen en kommentar i deres blogger slik at de får vite om denne bloggen



Jeg deler awarden videre til disse flinke scrappejentene og gutten :D 


Hm...da var det de 7 interessante ting...
1. Jeg elsker å reise og bli kjent med nye kulturer, språk og mat
2. Ingenting er mer herlig enn når mine to små kommer springende fra barnehagen og roper mamma, mamma, mamma! Gleder meg over det så lenge det varer, plutselig blir vel mamma´n mindre interessant..
3. Er litt avhengig av internett...( blogging, nyheter, mail, facebook...)
4. Skulle ønske jeg var en proff fotograf
5. Er et A-menneske
6. Er veldig glad i familien og vennene mine :D
7. Liker å dagdrømme

2 kommentarer:

Pia sa...

tusind tak for awarden, den er jeg rigtig glad for. Du må have en dejlig weekend når du når dertil

Daniel August sa...

Tusen takk! :P

Ha en flott helg! ;P

dan!el