mandag 2. februar 2009

Månedens utfordring fra: Ett Trykk


Denne måneden er utfordringen å lage kort etter vedlagt skisse. Skissen er laget av Anne Bodil.


Dette er mitt første bidrag til Trykkpressa. Det passet veldig godt fordi jeg fikk akkurat forespørsel fra min søster om et babykort. Så da satte jeg i sving :o)




Dette har jeg brukt:
Bakgrunnsark i mørk brun fra Bazzill, mønsterpapir fra K and company, tekststempel fra Kreativ Hobby, bamsestempel fra Papirgleder, swirls fra Autumn Leaves, bånd, hjemmelaget nål og perler som jeg har liggende :o)

5 kommentarer:

hege sa...

ingen farge slår disse fargene sammen! Herlig kort.
Liker og det stempelet på baksiden.
Du har mye fint i denne bloggen!

Inger-g sa...

Nydelig kort! Enig med kommentaren over - kjempeflotte farger!

Pia sa...

Et rigtig sødt kort, dejlige farver og motiv

anne bodil sa...

Nydelig kort i herlige farger, og flott tolkning av skissen. :)

Nina sa...

Nydelig babykort. Blått og brunt er veldig fint sammen.