tirsdag 17. februar 2009

STM: Sang # 3 "Dra tilbake"


Her er mitt bidrag med gode minner from "the old times" :o)

Mulberry-blomster, måtte bare ha! Den store blomsten er fra Papirloftet

Bakgrunnsarket er fra Fancy Pants, bokstavene fra American Crafts og "clips´en" fra Tim Holtz

De lys brune blomstene er fra Prima, "Dama" fra Kort og Godt og den brune blomsten er Mulberry-blomst fra Papirloftet

Svart selvklebende Felt Fusion og ulike perler, Tag´en er fra Tim Holtz

Her har jeg overlay fra Hambly og utenfor har jeg lekt meg med litt Adirondack Paint dabber i farge Pearl

9 kommentarer:

Vibeke sa...

For en lekker LO du har laget!!! Nydelig pyntet!!! De blomstene fra Ploftet er så flotte!!

Takk for at du deltar - og jeg regner med at du sitter klar for neste sang i morgen:)

Wenche sa...

Nydelig LO. Full av detaljer og minner

Nina sa...

Så masse lekre detaljer. Nydelig!!

Ellen Karin sa...

Så utrolig mange nydelige detaljer du har fått inn på en LO, og det uten at den ser overlesset ut. Jeg er imponert. :)

cathrineangelica sa...

herlig og detaljert:)

tusen takk for deltagelsen, håper
vi ser mer til deg:)

STM

Else Irene sa...

Heisan :)

Takk for koselig hilsen i bloggen min!

Du lager så lekre LO'er!! Herlige spreke farger.....nydelige :)

Ønsker deg en flott lørdag!

Hilsen elsi

hege sa...

wow sier jeg bare! Her snakker vi detaljer.

Tusen tak for lån av stempler :)

hege sa...

Denne var jo bare råflott! Snakker om detaljer..Ser at jeg og må få tak i fjær og bruke det.

Du har vært produktiv i det siste ser jeg. Mye fint du har laget.

Likte bildet på "galleri nina" og=)

Ikke lenge til vi treffes i dåpen. Gleder meg.

Siv Anita sa...

Har tittet litt i bloggen din i kveld. Du har laget utrolig mye fint!
Denne var helt fortryllende. Flotte farger, nydelig pynt.
Tusen takk for titten!