fredag 6. mars 2009

STM: Sang # 4 : "Ut mot havet"

Snart siste frist for bidrag til sang nr.4 hos Scrapping the Music. Denne gang var det tekst fra Rune Rudbergs sang "Ut mot havet".
Her har jeg brukt blått bakgrunnsark. Måtte få litt mer liv i LO´en så da ble det til at jeg malte en hyssing med Paint Dabber og la den så på arket for å få litt mønster i det. Ellers har jeg sydd rundt deler av LO´en og kantet den med Crackle paint. Av stæsj er det gul overlay fra Hambly og en liten fra Making memories. Røde blomster fra Nille, hjemmelagde blomster av farga nylonstrømper som er stiftet på arket.







7 kommentarer:

Vibeke sa...

Så flott denne ble!! Herlig med de kontrastfargene du har brukt!!! Skikkelig herlig LO!!!:)
Takk for at du deltar:)

God helg til deg og dine!!:)

Camilla sa...

Så flotte farger du har brukt på denne. Kjempefin LO! :)

Linda sa...

Denne var kul! Og så fine tps da, med hyssingen og strømpebuksene!!

Tusen takk for at du bidrar til bloggen vår!

Linda - stm

Marianne/skorpionen sa...

Så stilig med de hvite stipene/effektene her! Herlige farger du har brukt.
Takk for besøk/kommentar i bloggen min :)

Linda S. L sa...

herlig fargerik layout detta va. Ja alt du lager syns jeg er med flotte farger og oppsett, ja også kortene dine! nyyyydelige kort altså! dem julkortene fikk meg til å tenke på å begynne med julekort NÅ hi hi :)
fant deg via STM lista, og hit vil jeg deffinitivt komme igjen :)
mvh
linda s l

Gro aka emrille sa...

Stilig!
Flott fargebruk i denne her, og morsom ide med de hjemmelagde blomstene:)

I dag er det lørdag, og kanskje du har lyst på et sukkertøy? Besøk bloggen vår og bli med:)

MacNina sa...

Tuuuusen takk for de fine kommentarene :)